De nieuwe website van ARCAAS
Minimalistisch ontwerp, eenvoudige navigatie en de mogelijkheid om de diepte in te gaan voor de liefhebber.
Services
Design
Development
Marketing
Probleem
Drie problemen die we tijdens ons proces bebben getackeld.
Hoe zorgen we ervoor dat we beide typen gebruikers kunnen voorzien in hun informatiebehoefte? Hoe realiseren we eenvoudige navigatie? Daarnaast, hoe gaan we om met het ontbreken van beeldmateriaal van het team?
Aanpak
Na de briefing en het horen van de strakke deadline zijn we direct aan de slag gegaan met het ontdekken van veelvoorkomende user stories. De user stories hebben we geïmplementeerd in de interactieontwerpen en na goedkeuring door de klant zijn we begonnen aan de uiteindelijke ontwerpen.
Wij hebben ervoor gezorgd dat gebruikers snel bij voor hen relevante informatie konden komen of verder de verdieping in konden duiken aan de hand van korte intro's met verdiepende dropdowns per categorie. Zo is de gebruiker in staat zelf de voor hem of haar relevante informatie op te zoeken.
Aan de hand van whitepapers kunnen we gebruikers extra informatie aanbieden over verschillende onderwerpen die voor hen relevant kunnen zijn.
De navigatie? Minimalistisch en simpel met drie lagen van primaire, secundaire en tertiaire knoppen. Daarnaast maken we een goed onderscheid. Om toch iets van beeld te laten terugkomen, zijn we gaan werken met shapes voor iedere dienst.
We hebben ervoor gezorgd dat het gehele project in Webflow is ontwikkeld, zodat de klant zelf eenvoudig tekstuele aanpassingen kan maken.
Het uiteindelijke resultaat? Een ontzorgde en tevreden klant.