Microsoft Advertising
Vergroot je vindbaarheid in Bing.
Na Google is Bing de grootste zoekmachine ter wereld. Met meer dan een miljard unieke maandelijkse gebruikers is het een niet te onderschatten zoekmachine. Microsoft Advertising, het advertentieplatform van Bing, is een stuk minder bekend bij bedrijven dan Google Ads. Maar juist om die reden liggen er volop kansen.
Minder concurrentie
Omdat het minder bekend is, zijn er een hoop minder adverteerders in vergelijking met Google. Omdat er relatief minder concurrentie is, is de kans dat jouw advertenties hoger staan in de zoekmachine zeer aanwezig. Minder concurrentie betekent ook dat kleinere of gespecialiseerde bedrijven meer zichtbaarheid kunnen krijgen tegen een lagere prijs.
Uniek publiek
Microsoft Advertising bereikt gebruikers van het Bing-zoeknetwerk, wat een ander demografisch en gebruikersgedrag kan vertegenwoordigen dan Google. Zo wordt Bing door relatief veel zakelijke gebruikers gebruikt omdat Bing tegenwoordig als standaard zoekmachine is ingesteld op nieuwe Windows laptops en desktops.
LinkedIn targeting
Een uniek voordeel van Microsoft Advertising is de integratie met LinkedIn, waardoor advertenties specifiek gericht kunnen worden op gebruikers gebaseerd op hun LinkedIn-profielgegevens, zoals bedrijfstak, functie of bedrijfsgrootte. Vooral B2B-bedrijven die op zoek zijn naar een specifiek professioneel publiek kunnen hier profijt van hebben.
Voordelen van Microsoft Advertising?
Het advertentieplatform van Bing is groeiende, en de verwachting is dat deze groei zal doorzetten. Overweeg je Microsoft Advertising campagnes voor jouw bedrijf? Dit is het perfecte moment om in te stappen en mee te groeien. Neem contact op met een van onze specialisten om de mogelijkheden te bespreken!